12 Mart 2013 Salı

İlk Güncel



Merhaba arkadaşlar. Uzun zaman sonra ilk günceli veriyorum. Biraz heyecan biraz üzüntü ve utançla beraber...
Bu işi yapan arkadaşlarım dertlerinden bahsederken hadi canım falan diyordum , inanmıyordum fakat dediklerinden daha berbat bir ortam mevcut..

Gönül isterdiki bu güncelde daha çok bölüm vereyim falan ama olmayınca olmuyor. Yapacak birşey yok...
Çevirmenlerin Gazabı diye bir film çekseler başrolde ben oynardım bundan emin olun. (Gazaba uğrayan)

Neyse Mangalardan söz edip susacağım. Zaten en iyisi de bu.


Haaa bide Güncel verdik diye sakın her hafta güncel vericez sanmayın :)
Bu süre 2 haftada bir olabilir bilin yani. Aynı zamanda Güncel günümüz Salı ve Çarşamba günleri haberiniz olsun.

Hatsune Mix! : Valla ne kadar kolay bir manga 'ya benzesede çevirmenlerin çevirdikleri o kadar kolay değil o0. Sırf bu yüzden editör 'ümüz bana kızdı ve seri 'yi kendim çevireceğim dedi o0. Yani bundan sonra Hatsune Mix! 'in çevirisi Sanelamasta da İnşallah...

Rosario Vampire II : Hırsızlıkla falan suçlandığımız için Çevirmen arkadaşlara teşekkürlerimi iletiyorum.. (Onlar kendilerini iyi bilirler) Elimde bulunan Çevirisi bitmiş olan ve editlenmiş olan bölümleride yayınlamayacağım. animesue den bulabilirsiniz.

Gantz : Bu manga hakkında söylenecek pek birşey yok aslında. Haftada 1 bölüm vermeyi düşünüyorum. Sonuçta güncelle aramızda pek birşey yok. Ayrıca şunu diyen arkadaşlar olacak elbet.
"Zaten mangavadisi çeviriyor" falan. Ben nerden baksanız 1 - 1.5 aydır bekliyorum yeni bölüm gelmedi o yüzden biz çeviriye başladık valla. Sebebi merak o0. Zaten insan ya meraktan yada ....

High School Of The Dead : H.O.T.D.. İsminde hayır yok... Çok zor bir seri. Hangi çevirmenimize verdiysem çok uzun diyaloglar olmasından dolayı yemediğini söyleyerek reddetti :) Ama merak etmeyin 2 haftamı alsada elbet birini ikna edicem ve 27. bölümü sizlere sunacağım..


Gantz : 374

Hatsune Mix! : 3 - 4


Gelecek Projeler : Ulan nerdeyse unutuyordum...  Şuanda gündemimizde Btooom! ve Magi var. Bakalım hangisi rasgelecek hadi hayırlısı diyorum :)



LÜTFEN İZİN ALMADAN SİTENİZDE PAYLAŞIM YAPMAYIN !!! ANLAYIŞINIZ İÇİN MÜTEŞEKKİR 'İM.

2 yorum:

  1. gelecek projelerde mangaları mı o serilerin yoksa animeleri mi? + hatsune linkleri karışmış 2 defa 3 ü koymuşun 4 yok

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şuanda herhangi bir anime çevirisi düşünmüyoruz. Yazın site açtığımızda anime çevirilerine başlayacağız büyük bir ihtimalle. Şuan için sadece Manga çevirisi yapmaktayız yani.

      Hatsune Mix! linkleri düzeltildi. Karışıklık için özür dilerim.

      Sil