27 Mart 2013 Çarşamba

Site , Sınav Günceli


Evet arkadaşlar. Başlıktanda anlayacağınız üzere şuan Sınavlarla savaşmaktayız. Birde üstüne site binince güncel veremez hale geldik....

Aslında Sitemiz hazır olana kadar Güncel vermemeyi düşünüyordum. Sitemiz açıldığında patlama yaşatırım diye düşünüyordum ama siteyi beklersek güncel veremeyeceğimizden korktum o0.

Dediğim gibi Site ayarlamakla uğraşıyoruz. Üstünede sınavlar bindi tam oldu. Host falan herşey hazır. Tema 'yı da ayarladık. Portal , Menü , İçerik , Banner ayarlamaları kaldı onlarıda hallederiz yakında. Sitemiz açılınca cavcaflı bir güncel vereceğimizden emin olabilirsiniz ;)

Bu arada aramıza yeni katılan Çevirmen SherlockHolmes ve Nick21 , Editör Natsu arkadaşlarımıza hoşgeldiniz diyorum. Aramıza yeni katılan biri daha var ama onuda Site açıldıktan sonra söyleriz ;)

Birazda Mangalardan bahsedip yazmayı bırakayım en iyisi...

Hatsune Mix! : Sanelamasta arkadaşımız ayrıldıktan sonra Yukizura diye bir ablamız katıldı. Fakat zor geldiğinden dolayı oda bıraktı. Sağlık olsun ne diyim :)
Şuan Hatsune Mix! 'in çevirisini SherlockHolmes arkadaşımız yapıyor.
5. bölüm 12 sayfadır. Son sayfa 'nın adını yanlış yazmışım. Eksik sayfa yoktur.

Gantz : Gantz 'a devam etmeyi düşünüyordum. Fakat mangavadisi devam ediyormuş kaldıkları yerden. Bizimde amacımız zaten çevirisi durdurulan , çevirlmeyen mangaları çevirmek o zaman boşu boşuna çevirisi yapılan bir mangayı çevirmeyelim. O yüzden 375 'i de verip Gantz 'ın iptal olduğunu duyuruyorum.

Btooom! : Yeni Projemiz hayırlı olsun diyorum. İlk bölümü vermek isterdim fakat sınavlara çalışmaktan pek vaktim olmadı. Kusuruma bakmayın. Ya haftaya yada Sitemiz açıldığında başlarız artıkın...

07 Ghost : Buda yeni projemiz. Buda hayırlı olsun :) Yeni bir çevirmen arkadaşımız katılacak demiştim. O çevirmen arkadaşımız bu projeyi götürecek. İlk başlarda animesinin bittiği yerden itibaren çevirmeye başlayacak. Hatsune Mix! Bittiğinde de ilk bölümleri yayınlarız sıkıntı değil yani :)

High School Of The Dead : Herkesin beklediği (En azından bazılarının) bir proje. Biliyorum arkadaşlar söz verdim ve sözümü tutacağımdan emin olabilirsiniz. Birazcık anlayış göstermenizi rica ediyorum...

Hatsune Mix! : 05
Gantz :
375

Bir Teşekkürü çok görmeyin...

2 yorum:

  1. Tesekkurler.HOTD-07Ghost ve Btoom'u sabırsızlıkla bekliyorum.Çalısmalarınızda basarılar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okuduğunuz için asıl biz Teşekkür ederiz.

      Sil