28 Şubat 2013 Perşembe

Manga Reader Kullanım



Merhaba arkadaşlar. Şuanda bir çok arkadaşımızın derdi aynı...

"Ben indirip okuyanlardanım"
"Ben arşiv yapacağım"
"Ben online okumayı sevmiyorum"...

Bende bunların önüne geçebilmek adına Manga reader araştırdım. Bulabildiklerimin en iyisi 'ni seçtim. Kullanımı kolay mı diye araştırdım. Baktım ki işe yarar sizlere sunayım sizlerde rahat edin bende rahat edeyim diye düşündüm. İndirip okuyanların işine çok yarayacağını düşünüyorum. Hepinize iyi okumalar. Kolay gelsin.

İlk önce indirme linkini sonradan da nasıl açacağınıza dair bir kullanım video 'su hazırladım onu vereceğim..

İndirme Link 'i ;
Mediafire


Kullanım Video 'su ;

Youtube izle

4 yorum:

  1. Batoto adında bir manga okuma sitesi var. Dil seçenekleri arasında Türkçe de var. Oraya üye ol grup kur. Sonrasında hangi mangayı yüklüyceksen o manganın bölümlerinin göründüğü sayfaya gir add chapter'a tıkla. Orada teamde animangayı seç dilide türkçeyi seç bunlara dikkat et zaten gerisi bölümün adı cildin adı filan sonrasında yüklüyeceğin .rar şeklinde olan dosyayıda seçtikten sonra saveye tıkla. Başarılı bir şekilde batotoya yüklenecektir. Ben böyle yapıyorum batotodanda memnunum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler. Denemiştim onu fakat beceremedim :( Biraz beceriksizimdir :)

      Fakat senin anlatımınla bir daha deneyeceğim. Tekrardan teşekkür ederim.

      Sil
  2. kim demiş ben asıl online verenere uyuz oluyom

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaten sadece online vermeyeceğiz. İndirme link 'i de koyacağız. O yüzden sıkıntı olacağını sanmıyorum senin için yani :)

      Sil